Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом Кузнецовського міського
суду Рівненської області
від 13.05.2020 № 5-од
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк документів,
які надаються запитувачам інформації
5.Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 із внесеними змінами.
6.Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).
7.Після надходження коштів на рахунок ТУ ДСА в Рівненській області від запитувача інформації відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Рівненській області повідомляє листом електронною поштою у сканованому вигляді, з подальшим підтвердженням оригіналом, відповідальну особу суду, із зазначенням дати надходження коштів на рахунок територіального управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області.
10.Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді.
Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати реєстрації запиту, коштів на реєстраційний рахунок ТУ ДСА України в Рівненській області, про що відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області повідомляє листом електронною поштою у сканованому вигляді, з подальшим підтвердженням оригіналом, відповідальну особу суду.
Додаток 1
Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
№ з/п |
Послуга, що надається |
Норми витрат |
1 |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)
|
0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
2 |
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)
|
0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
3 |
Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо ( в тому числі двосторонній друк)
|
0,4 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
4 |
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Додаток 2
Надавач послуг територіальне управління Державної судової адміністрації України в
Рівненській області
33024, м.Рівне, вул. Симона Петлюри, 10
код ЄДРПОУ 26259988
реєстраційний рахунок UA6482017203431610001100010559
Державна казначейська служба України, м.Київ
МФО банку 820172
Платник ____________________________________
____________________________________
Рахунок №___
від « « 20 року
№ з/п |
Назва |
Вартість вишотовлення 1 сторінки (без ПДВ), грн. |
Кількість сторінок, од. |
Ціна (без ПДВ) грн. |
1 |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру ( в тому числі двосторонній друк) |
|
|
|
2 |
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
|
|
|
3 |
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
|
|
|
4 |
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
|
|
|
|
Разом: |
|
|
|
Всього до сплати:
(сума прописом)
Керівник______________ Головний бухгалтер__________________
(підпис) (підпис)