flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

                                                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                 Наказом Кузнецовського міського

                                                                                                 суду Рівненської області

                                                                                                 від  13.05.2020 № 5-од

 

 

 

                                                         ІНСТРУКЦІЯ

                про порядок відшкодування фактичних витрат

                        на копіювання або друк документів,

                      які надаються запитувачам інформації

 

  1. Ця Інструкція відповідно до ст. 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» (з наступними змінами та доповненнями) визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки ), які надаються запитувачам інформації Кузнецовським міським судом Рівненської області.
  2. Працівник апарату суду, який готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друк документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє службовою запискою відповідальну особу суду – заступника керівника апарату суду, у разі її відсутності – керівника апарату суду про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.
  3. Відповідальна особа суду не пізніше 24 годин з часу отримання даних про обсяг запитуваної інформації, подає невідкладно на електронну пошту у сканованому вигляді, з подальшим підтвердженням оригіналом, до відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області, службову записку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.
  4. Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області на підставі отриманої службової записки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його відповідальній особі суду для надання його запитувачу інформації.

       5.Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 із внесеними змінами.

       6.Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).

       7.Після надходження коштів на рахунок ТУ ДСА в Рівненській області від запитувача інформації відділ  планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Рівненській області повідомляє листом електронною поштою у сканованому вигляді, з подальшим підтвердженням оригіналом, відповідальну особу суду, із зазначенням дати надходження коштів на рахунок територіального управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області.

  1.    Відповідальна особа суду упродовж 24 годин з часу отримання інформації про оплату повідомляє про даний факт працівника апарату суду, який готує запитувану інформацію. Не пізніше двох робочих днів з дня отримання повідомлення, з урахуванням строків, визначених законодавством про доступ до публічної інформації, зазначений працівник апарату суду надає копії документів відповідальній особі суду.
  2.     Інформація надається запитувачу у строки, визначені законодавством про доступ до публічної інформації.

        10.Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді.

        Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати реєстрації запиту, коштів на реєстраційний рахунок ТУ ДСА України в Рівненській області, про що відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області повідомляє листом електронною поштою у сканованому вигляді, з подальшим підтвердженням оригіналом, відповідальну особу суду.

 

 

 

                                                                                                                          Додаток  1

Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

 

з/п

Послуга, що надається

Норми витрат  

1

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

 

0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

2

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

 

0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

3

Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо ( в тому числі двосторонній друк)

 

0,4 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

4

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

 

                                           Додаток 2

Надавач послуг              територіальне управління Державної судової адміністрації України в

                                           Рівненській області

                                           33024, м.Рівне, вул. Симона Петлюри, 10

                                           код ЄДРПОУ 26259988

                                           реєстраційний рахунок UA6482017203431610001100010559         

                                           Державна казначейська служба України, м.Київ

                                           МФО банку 820172

 

 

Платник                          ____________________________________

                                          ____________________________________

                                        

 

                                                              Рахунок №___

                                                              від   «     «                 20    року

        

з/п

Назва

Вартість вишотовлення 1 сторінки (без ПДВ), грн.

Кількість

сторінок,

од.

Ціна (без

ПДВ) грн.

1

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру ( в тому числі двосторонній друк)

 

 

 

2

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

 

 

 

3

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

 

 

 

4

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

 

 

 

 

Разом:

 

 

 

    

Всього до сплати:

 

                                                                                     (сума прописом)

 

 

 

 

Керівник______________                                                 Головний бухгалтер__________________

                       (підпис)                                                                                                                                            (підпис)